Uzyskanie zezwolenia na przejazd samochodów ciężarowych ul. Szlak Bursztynowy na odcinku pomiędzy ul. Dworcową a ul. Częstochowską
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
O wydanie Karty mogą ubiegać się osoby prawne, osoby fizyczne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, prowadzące działalność gospodarczą, które wykażą wystarczające uzasadnienie potrzeby przejazdu ul. Szlak Bursztynowy na odcinku pomiędzy ul. Dworcową a ul. Częstochowską.
Za uzasadnioną potrzebę przejazdu rozumie się w szczególności:
- świadczenie usług transportowych dla przedsiębiorstw zlokalizowanych na obszarze terenów uprzemysłowionych przy ul. Obozowej, ul. Piwonickiej, Noskowskiej lub ul. Metalowców,
- dojazd do bazy transportowej (miejsca garażowania) znajdującej się przy ul. Obozowej, ul. Piwonickiej, ul. Noskowskiej lub ul. Metalowców,
- dojazd do Oddziału Celnego w Kaliszu przy ul. Powstańców Wlkp. 1-3,
- świadczenie usług transportowych na czas realizacji inwestycji budowlanych na terenie Miasta Kalisza;
- przewóz towarów szybko psujących się;
- zapewnienie bieżącej realizacji usług polegających na dostawach przesyłek tj. podmiotom świadczącym usługi kurierskie oraz pocztowe na terenie Kalisza.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek (formularz do pobrania) powinien zawierać:
- dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa firmy),
- cel wjazdu,
- dane pojazdu (marka, numer rejestracyjny).
- Kserokopia dowodu rejestracyjnego samochodu, na który ma zostać wydana Karta. W przypadku samochodu podnajmowanego lub leasingowego, należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego prawo do jego dysponowania.
- Kopia dokumentu będącego potwierdzeniem:
- a)współpracy z przedsiębiorstwem, dla którego wnioskodawca prowadzi usługi transportowe (np. kopia umowy, list przewozowy, potwierdzone przez kontrahenta oświadczenie o prowadzonej współpracy), b) tytułu prawnego do miejsca garażowania znajdującego się przy ul. Obozowej, ul. Piwonickiej, ul. Noskowskiej lub ul. Metalowców
- Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej.
Miejskie załatwienia sprawy:
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, Wydział Inżynierii Ruchu ul. Złota 43 (pokój 112)
Termin:
Od dnia złożenia wniosku z kompletem załączników – w ciągu 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych w ciągu miesiąca.
Sposób załatwiania sprawy
- Wypełnij wniosek i skompletuj dokumenty.
- Złóż wniosek wraz z załącznikami.
Opłaty:
brak opłat
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 roku, poz. 645 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43, 62-800 Kalisz
Informacja dodatkowe:
Szczegółowe informacje w w/w sprawie można uzyskać pod numerem telefonu: 62 59 85 220, fax: 62 / 59 85 201, e-mail: sekretariat@zdm.kalisz.pl