Wszelkie awarie rowerów miejskich można zgłaszać na trzy sposoby:
dzwoniąc pod numer 62 584 25 25, za pośrednictwem aplikacji na smartfony
„nextbike” oraz wysyłając zgłoszenie pod adres mailowy
Adres elektronicznej skrzynki pocztowej oraz numer telefonu kontaktowego
Biura Obsługi Nextbike znajdują się na:
- stacjach rowerowych (nr infolinii, adres skrzynki),
- rowerach (nr infolinii),
- stronie internetowej https://kaliskirowermiejski.pl/ (internetowy
formularz kontaktowy, nr telefonu, adres skrzynki).
Użytkownicy, którzy mają uwagi co do decyzji firmy Nextbike S.A.,
zgodnie z regulaminem Kaliskiego Roweru Miejskiego
(https://kaliskirowermiejski.pl/regulamin/), mogą wystąpić z odwołaniem
do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mieszczącego się
przy ulicy Złotej 43.
Osoba zgłaszająca reklamację jest zobowiązana podać swoje dane: imię,
nazwisko, adres, nr PESEL, nr klienta. Zgłoszenia, które nie będą
zawierały takich danych, operator może pozostawi bez odpowiedzi.