Na terenie Miasta Kalisza w liniach obsługiwanych przez Kaliskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. można zakupić bilet za pośrednictwem systemu moBILET przy użyciu telefonu komórkowego
Dostępne rodzaje biletów :
- biletów jednorazowych (normalnych i ulgowych)
- specjalnych ( weekendowych i rodzinnych)
1. Jak zostać użytkownikiem moBILET i korzystać z usługi – krok po kroku.
- wyślij SMS-a o treści: „MOBILET” pod numer 7055 (0,50 zł + VAT)
- odbierz SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji
- przejdź do adresu podanego w SMS-ie
- pobierz i zainstaluj aplikację
Możesz aktywować konto z poziomu aplikacji, bez wysyłania SMS ani rejestracji przez www. Pobierz aplikację na iPhone, telefon z systemem Android lub WindowsPhone i skorzystaj z modułu aktywacji.
2. Zasil swoje Konto moBILET
Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl i jest dostępne bezpośrednio w Portalu Użytkownika, jak i na stronie głównej moBILET.pl. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast.
Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.
3. Kasowanie biletów
W czytelnym graficznym menu należy wybrać z listy żądany rodzaj biletu i potwierdzić chęć jego skasowania.








Infolinia moBILET, porozmawiaj z konsultantem – tel: 801 805 900 lub 61 66 70 999
(pon. – pt. 8:00 -17:00) albo email – pomoc@mobilet.pl